Inicio » Actividades Star Trek, Noticias del club, Noticias Star Trek

Presentación de “Space Command” en Barcelona, con la presencia de Marc Zicree

[ 23 Sep 2013 | Por: Sergi Toboso | 1 comentario ]

Marc Zicree es director, guionista, productor, entre otras muchas cosas, y ha trabajado en gran parte de las series y películas de ciencia ficción más conocidas, entre ellas Star Trek, Babilon 5, BSG, …

En el tema que nos ocupa, Star Trek, es el guionista de los capítulos “First Contact” (TNG 4×15) y “Far Beyond the Stars” (DS9 6×13). En los fanfilms “Star Trek: New Voyages”, co-escribió y dirigió el capítulo “World Enough and Time”, con la presencia de George Takei y Grace Lee Whitney, en los papeles de Capitán Sulu y Comandante Janice Rand.

Actualmente, Marc Zicree y Geoff Mark están desarrollando una serie propia llamada “Space Command“, y al estar realizada prácticamente con efectos visuales ha realizado un acuerdo de colaboración con una de las mejores escuelas en 3D de nuestro país, “FX Animation“, de Barcelona.

Precisamente por este acuerdo de colaboración, Marc y Geoff visitarán Barcelona el jueves 26 de septiembre para presentar su proyecto “Space Command”, en dos sesiones, una por la mañana y otra por la tarde. Sumándo al evento, el Club Star Trek de España proyectará varios capítulos de Star Trek estrechamente relacionados con Marc Zicree.

FX Animation presenta Space Command

Jueves, 26 de septiembre de 2013
Sala Cinema Aribau Club, en Gran Via de les Corts Catalanes, 565-567 (Barcelona)

Sesión por la mañana

• 11:00 h. – CLUB STAR TREK: Projecció del capítol “Far Beyond the Stars” (DS9 6×13) VOSE
  • 12:00 h. – FX ANIMATION: “FX Animation, l’escola referent del 3D” – Benvinguda i discurs d’introducció: història, posicionament, xifres més interessants.
  • 12:10 h. – FX ANIMATION: “Hollywood comes to FX Animation” – Introducció a Marc Zicree. “Com hem arribat aquí?”
  • 12:20 h. – MARC ZICREE: “Introducing Space Command” – Presentació del projecte “Space Command”. Experiència prèvia i responsabilitats. Presentació de la producció, sinopsis, número de capítols i finançament aconseguit.
  • 12:35 h. – GEOFF MARK: “FX Space Command” – Responsabilitats i experiència acumulada d’en Geoff. Presentació efectes especials del projecte. presentació d’en Geoff Mark i de la seva implicació en el projecte. Demos audiovisuals.
  • 13:00 h. – SPACE COMMAND, EL PROJECTE: Explicació de la producció del projecte, a mans del professorat i la direcció de FX ANIMATION: Com ho farem? Tècniques -captura moviment-, implicació dels professors, estratègia, assignatures que impartirán, on es treballarà el projecte. Presentació de l’equip de treball: ex-alumnes, alumnes i accions que es portaran a terme. Demos en imatges de les tècniques.
  • 14:00 – 14:30 h. – Pica pica de comiat (snack i cervesses).

Sesión por la tarde

• 17:00 h. – CLUB STAR TREK: Projecció del capítol “Far Beyond the Stars” (DS9 6×13) VOSE
  • 18:00 h. – FX ANIMATION: “FX Animation, l’escola referent del 3D” – Benvinguda i discurs introducció: història, posicionament, xifres més interessants.
  • 18:15 h. – FX ANIMATION: “Hollywood comes to FX Animation” – Introducció a Marc Zicree. “Com hem arribat aquí?”
  • 18:30 h. – MARC ZICREE: “Introducing Space Command” – Presentació projecte “Space Command”. Experiència prèvia i responsabilitats. Presentació de la producció, sinopsis, número de capítols i finançament aconseguit.
  • 18:45 h. – GEOFF MARK: “FX Space Command” – Responsabilitats i experiència acumulada d’en Geoff. Presentació efectes especials del projecte. presentació d’en Geoff Mark i de la seva implicació en el projecte. Demos audiovisuals.
  • 19:00 h. – SPACE COMMAND, EL PROJECTE: Explicació de la producció del projecte, a mans del professorat i la direcció de FX ANIMATION: Com ho farem? Tècniques -captura moviment-, implicació dels professors, estratègia, assignatures que impartirán, on es treballarà el projecte. Presentació de l’equip de treball: ex-alumnes, alumnes i accions que es portaran a terme. Demos en imatges de les tècniques.
  • 19:40 h. – CLUB STAR TREK: Entrega diploma d’honor a Marc Zicree.
  • 19:50 h. – Signatures i Cocktail de comiat
  • 20:30 h. – Fi de l’acte.

Para asistir al evento, es necesario confirmar la asistencia por email a fxanimation@fxanimation.es, indicando a que sesión se asistirá, la de las 11hs, la de las 17, o a ambas.