Inicio » Noticias Star Trek

El Festival de Sitges proyectará dos documentales de Star Trek

[ 30 Sep 2012 | Por: Sergi Toboso | 4 comentarios ]

Aquellos que podáis asistir al “45 Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya“, que se celebrará en Sitges del 4 al 14 de octubre, no os podéis perder el visionado de dos documentales de Star Trek.

Los documentales “Trek Nation” y “The Captains” se proyectarán en el Cine Prado, el domingo 7 de octubre, a las 12:15 h.

4 comentarios »

• JOHNCLARK
    JOHNCLARK dice:

Allí estaremos claro que si,esta oportunidad no se puede dejar escapar!!! :-)) Nos vemos en Sitges!!! :-))

• Albert Sanz dice:

Yo me enteré ayer mismo. Menos mal que todavia quedaban entradas!!

• SergiT
    SergiT dice:

Los que vayan mañana, disfrútenlo.

• Scott dice:

Sitges 2016 Film Festival welcomes Chekov (Walter Koenig) who will receive a Sitges Time Machine award.

Documentary ‘For the Love of Spock’, is showing. Directed by Adam Nimoy, son of Leonard Nimoy the legendary Mr. Spock, will also be at the Festival.

The Trekkies are in luck, because Sitges 2016 will celebrate with a ‘Star Trek Walk’, a parade through the streets of Sitges in honour of the cult series, on Wednesday 12 October. The festival has the support of the Association Club Star Trek.

Star Trek also star in two exhibitions in Sitges, which will be distributed among the Miramar Building and Palau Maricel. The first will consist of material from private collections: figures, comedians, models, autographed photographs, books and merchandising varied. The second is a collection of artwork created by various Spanish artists who pay homage to the universe of the series.